• KODU

    Puhkus alaku

    Esmaspäeva õhtul alustasime reisi Balile. Esimene lend oli Tallinnast Helsingisse, kus ootasime vaid kaks tundi, mis läks sõrmenipsuga. Siis juba Helsingi–Hongkong. Lennuk oli meeletult mõnus ja suur. Kuna lendasime öösel, siis sai rahulikult magada, olgu mainitud, et enne lendu sai tehtud korralik jalatrenn, siis poole öö pealt hakkasid juba lihased valutama. Seega ei olnud just kõige meeldivam poolpüsti sundasendis magada, aga sain kenasti hakkama. Lennukitoidud olid kalorsuselt super head, muidugi magustoidud tuli mul välja jätta. Kõigest vaid kümme tundi Hongkongi lendamist möödus siis suuresti magades – kui seda saab niimoodi nimetada.   Hongkongi lennujaam on ikka üüratult suur. Järgmise lennuni oli neli tundi aega, käisime siis ostlemas, söömas-joomas. Tellisime omale…

  • TERVIS & TRENN

    Treening ja video

    Mäletan nii hästi päeva, kui sain alustada jõukavadega. Ma olin sama õnnelik kui koer nähes oma peremeest koju tulemas. Samamoodi tunnen ma ennast iga kord, kui trenni lähen. Kuid viimane nädal on olnud küll tahtmine, et tahaksin trenni minna, aga seal olles puudub motivatsioon, et trenniga alustada. Arvatavasti on asi selles, et mul just muutus treeningkava ja pausid on liiga lühikesed ja keha on lihtsalt meeletult väsinud. Tundub ju lihtne, kui pead tegema 60–70% enda maksimaalsest raskusest 3 seeriat ja 10–15 kordust ja vaid 30 sekundit pausi. Mis seda siis teha on, raskused ju nii väiksed? Lihtne ju! Olgem ausad, peale teist seeriat on tore, kui suudad normaalselt hingata. Või…