Video

Treening ja video

Mäletan nii hästi päeva, kui sain alustada jõukavadega. Ma olin sama õnnelik kui koer nähes oma peremeest koju tulemas. Samamoodi tunnen ma ennast iga kord, kui trenni lähen. Kuid viimane nädal on olnud küll tahtmine, et tahaksin trenni minna, aga seal olles puudub motivatsioon, et trenniga alustada. Arvatavasti on asi selles, et mul just muutus treeningkava ja pausid on liiga lühikesed ja keha on lihtsalt meeletult väsinud.

Tundub ju lihtne, kui pead tegema 60–70% enda maksimaalsest raskusest 3 seeriat ja 10–15 kordust ja vaid 30 sekundit pausi. Mis seda siis teha on, raskused ju nii väiksed? Lihtne ju! Olgem ausad, peale teist seeriat on tore, kui suudad normaalselt hingata. Või siis, kui teed 60–70% raskusega 2–3 harjutust järjest ja kordusi 10–15 ja paus peale neid vaid 90 sekundit.

Kui tavalist jõutrenni teen maksimaalse raskusega enda jaoks, on trenni kestvus ajaliselt 1 t 20 min kuni 1 t 30 min. Viimastel nädalatel on tänu kiiretele pausidele trennid 45–55 min. Aga see ei tähenda, et ma vähem väsinud oleksin. Veelgi enam, aga tunne peale trenni on imeline. Panin kokku ka väikse video oma trennist, kus kõiki harjutusi sees pole, aga väikse ülevaate saate siiski.