Motivatsioon, magusaisud ja palju trenniga seonduvast

Minult on küsitud, et kuidas sa hoiad end motiveerituna? Kuidas see üldse võimalik on?

 

Kõigil, kes alustavad treeningutega, on erinev eesmärk. Kes tahab alla võtta, kes juurde, kes teeb oma tervise nimel trenni ja kes on suisa professionaalne sportlane.

Aga tahes-tahtmata tekib olukord, kus mõtled, et oeh, ma ei jaksa ega taha üldse trenni minna. Millest võib see tingitud olla? Kas sa oled väsinud? Kas sa oled unustanud oma eesmärgi?

Lihtne viis end motiveerituna hoida, on tuletada endale meelde, mis on see põhjus, miks üldse trennis käid. Mina tean, miks ma seda teen ja ei kavatsegi seda meelest lasta. Ma naudin trenni tegemist niivõrd palju, et kui peaks miskit vahele tulema, et ma ei saa treenida spordiklubis, teen ma selle kuidagimoodi teistmoodi ära, aga tegemata ma seda ei jäta! Kui rahakott vähegi lubab, soeta endale uued treeninguriided, siis on lausa lust trenni minna. Usu mind, see annab kõvasti motivatsiooni juurde. Aga saan aru, mis mõtlete – minulgi on neid hetki. Allpool valik minu uutest treeninguriietest.

 

Antud riided on link sealt. Kui aktiveerida kood Kadrily on Bona Fide poest kõik tooted -10%                                                   Antud  Better bodies riideid saab soetada link

Kas sul on harjumus kodus tehtud toit tööle kaasa võtta? Aga kui lähed reisile või väljasõidule? Üldjuhul paljudel jääb see selle taha, et kuidas ma küll toidu kaasa võtan, need karbid lähevad ju laiali ja ah, ei viitsi jännata, ostan väljast. Aga sellele on suurepärane lahendus. Üldjuhul on kaasavõetavad termokotid alati väga suured olnud, kuid õnneks leidsin ettevõte Lunch Bag Estonia, kes toodab igasuguses mõõdus ja värvuses toidukotte. Lausa lust on oma toidukordasid igale poole kaasa võtta ja ühtlasi on hea ülevaade söödud kalorite hulgast.

Aga kuidas on magusaga? Paljud küsivad, et kas sa siis üldse kommi ei söö? Sõõrikuid? Torte sünnipäevadel, jäätist?

Mis ma ikka luiskan, suure magusasõbrana lipsab minulgi teinekord põske mõni hea maiuspala. Aga ma olen leidnud sellele imelise alternatiivi, mida ma alati oma külmkapis hoian. Nimelt söön ma pudingut. Jah pudingut, aga mitte tavalist pudingut. Proteiinipudingut. Kui te vaid teaksite, kui hästi see maitseb. Ja mis veel parem, see puding sobib suurepäraselt ka minu ühes päevas lubatud kilokalorite hulga sisse. Nimelt Njie sajas grammis pudingus on 10 g proteiini, rasva 1,5 g, suhkruid 4,6 g. Seega 200grammine pudingutops passib kenasti magustoiduks.

.   

Tootevalikus on kolm maitset: vanill, šokolaad ja karamell. Minu lemmik on šokolaad. Kui soovite mõnusat magusat vahepala või magusrooga, siis otsige neid Rimist, Stockmannist, R-kioskist, fit360.ee-st, Kaubamajast.

Teine mõnus hõrgutis on pannkoogid. Pannkoogipulbrit, mida ma kasutan.Kolmas maiuspala on mitmesugused batoonid, mida saab samuti osta fitshop.ee-st.